Verfrissende franchisegever in de vastgoedsector

Case

In een zeer concurrentiële vastgoedmarkt is het belangrijk om zich te onderscheiden en naamsbekendheid te verwerven bij zowel potentiële kopers als verkopers. Dit om panden in portefeuille te verwerven en die ook vlot te kunnen verkopen.

Daarnaast is het voor We Invest ook belangrijk om het verfrissende en innovatieve model verder uit te bouwen met nieuwe franchises.

Twee ambitieuze doelstellingen die ze willen behalen door creatieve en vooral vernieuwende marketing en communicatievormen.

Aanpak

Het doel: allround communicatie via talrijke kanalen en on point communicatie.

Vele vastgoedkantoren zijn beperkt actief op sociale media met eentonige content en gaan daarnaast weinig andere kanalen gebruiken.

Tijd dus om hierin het verschil te maken.

Explainer videos, ludieke stories, creatieve ads, originele en persoonlijke events… op oneindig veel kanalen:
Nationale TV, digital out of home, influencer marketing campagnes, beurzen, micro events, webinars etc.

Opvallen deed We Invest zeker!

Het resultaat

Dankzij de digitale omnichannel aanpak gecombineerd met rake offline events slaagde We Invest erin het netwerk in Vlaanderen te doen groeien van amper één naar negen kantoren in 2 jaar!

En dankzij constante digitale advertenties en extra digitale boosts zoals influencer campagnes is er een constante en gezonde flow van leads om het ganse netwerk actief te houden!

BAM

Een mix van originele, persoonlijke en interessante content die het engagement op sociale media hoog houdt.

Denk je nog steeds dat digitale ads enkel te zien zijn op je pc?

Think again!

Met digital out of home selecteerden we waar we advertenties wilden tonen, waar je ze niet altijd verwacht!

Een rake influencer campagne met bekende profielen zoals Sven Nys aangevuld met micro influencers actief in de investeringsniche.

Previous
Previous

Villa Odette - vakantiewoning