Luxueuze vakantiewoning in de Provence
Case
Als beginnende vakantiewoning in verhuur is het belangrijk om een sterk verhaal op te bouwen en de beleving vanop de eerste rij te vertellen aan potentiële klanten. Tegelijk wou Villa Odette investeren in het uitbouwen van een eigen netwerk in plaats van afhankelijk te zijn van zeer dure verhuur sites.
Tegelijk was het onbegonnen werk om als kleine speler met een beperkt budget op te boksen tegen de grote spelers op nationaal niveau.
Maar wie niet sterk is moet slim zijn!
Aanpak
Diversifiëren was de boodschap.
Waar andere vakantiewoningen het te professioneel aanpakken en weinig ziel en persoonlijkheid delen, hebben we het verhaal van Villa Odette van dichtbij gebracht.
Een authentiek, maar sterk verhaal gebracht in gevarieerde content met blog berichten, reels, reviews, stories, interacties in Facebook groepen…
En het resultaat mocht er al snel zijn!
Het resultaat
Zonder één euro uit te geven aan advertenties konden opmerkelijke resultaten neergezet worden.
Eén jaar voor het volgende hoogseizoen is de woning al volzet
Meer dan 1000 volgers op Instagram na amper zes maanden
Gemiddeld 3000 unieke website bezoeken
Gemiddeld 2000 personen bereikt per maand via sociale media
BAM
Sterke, gevarieerde en slimme content die inspeelt op trends en algoritmes en tegelijk focust op een beleving.
Een eenvoudige & duidelijke website die net iets verder gaat door allerlei aanbevelingen te geven en die beschikt over een login page voor de gasten.
Slim gebruik van Facebook groepen om specifieke doelgroepen aan te spreken en naamsbekendheid te verhogen op een gratis manier.